[python] Podivné: MySQLdb pod Windows 7 nezapisuje do tabulky

"Ing. Vladislav Ludík" vlada na ludik.cz
Neděle Prosinec 9 08:07:35 CET 2012

Zdravím všechny.

Narazil jsem na podivné chování modulu MySQLdb.

Nainstaloval jsem ComplexWebServer.1.4.14.msi na Windows 7 - x64.

V počítači je Python 2.7.3.msi + modul MySQL-python-1.2.3.win32-py2.7.exe

Problém:

Pokud čtu data z tabulky z localhost je vše v pořádku.
Pokud ale zapisuju data do téže tabulky na localhost, data se nezapíšou,
ale co je podivné, index v tabulce se incrementuje.
Chyby syntaxe a jiné chyby jsou ověřením vyloučené.
Přitom SQL příkaz pro výmaz dat tabulky projde a data vymaže.
Pokud zapisuju data do tabulky na jiném serveru (s velmi starou
databází), data se zapíšou.
Pokud použiju PHP skript, data se na localhost zapisují.
Zkoušel jsem jiné moduly, jiné instalace, mazání příznaku read only v
adresářích, kam mysql píše, spouštět jako správce a všude se to chová
stejně.
I na Windows XP 32bit a VirtualBox se stejnými moduly.
Se zápisem dat do tabulek instalovaných na jiných serverech s instalací
modulu MySQLdb (debian) tento problém neexistuje.

Jsem z toho dost smutný. Poradí mi někdo ?

V.L.