[python] PodivnĂŠ: MySQLdb pod Windows 7 nezapisuje do ta bulky

Vladislav Ludík vlada na ludik.cz
Nedìle Prosinec 9 10:47:10 CET 2012

Kdyz jsem kontroloval nastaveni: SELECT @@AUTOCOMMIT;
tak daval sice 1, ale nefungovalo to.
Teprve kdyz jsem po INSERT INTO a UPDATE pouzil COMMIT;
zacalo to fungovat spravne. Nevim kde je chyba.
V.L.