[python] Python, +GTK, PyGTK - inštalácia....príprava vývojového prostredia

mtip mtip na atlas.cz
Pondělí Prosinec 24 10:29:46 CET 2012

Ahoj,

já  používám  wxpython.
Pro začátek má hezké demo, kde se dá hodně okoukat.
Já jsem toto GUI vyhodnotil jako nevhodnější.

Žádné průvodce návrhem GUI nepoužívám, je to podle mě spíše přítěž.

K instalaci stačí wxpython, raději unicode.

Mirek