[python] socket + udp + vytváření paketů

Jakub Vojáček jakohv na seznam.cz
Úterý Únor 21 21:36:35 CET 2012

TCP/IP byl minulý úkol, nyní je to, pokud to dobře chápu doopravdy UDP,
viz. zadání: http://maths.cz/ukol.pdf

Spojení z wireshark je zde: http://maths.cz/test.pcap (jedná se o to
spojení, které má destination 147.32.232.173).

> A mimochodem, pokud mas zdrojovou adresu odchoziho paketu 127.0.0.1,
> tak ti zadny server neodpovi. Musis to poslat z rozhrani, ktere ma
> "verejnou" IP adresu, na kterou muze ten tvuj server zpatky odpovedet.

V adresách se moc nevyznám, ale když jsem testoval tcp/ip klienta
obdobným způsobem testoval, tak server normálně odpovídal. A pokud se
kouknu na odchozí adresu paketů, tak to není localhost ale 192.168.0.105

> btw. nevím, jak moc je ten kód úplný, ale chybí tam
> s.bind(("",0))
To v kódu mám, stejně to nefunguje.

Děkuji za Váš čas,

Jakub