[python] PYTHONPATH

"Ing. Vladislav Ludík" vlada na ludik.cz
Středa Leden 11 07:36:50 CET 2012

Zdravím všechny vývojáře.

Moje ne zrovna dobrá znalost proměnných v Linuxu mi činí tuto potíž:

Dosud jsem si ukládal své vlastní moduly do stejného adresáře, kde mám
uloženy i programy.
Jak se množství programů a modulů stává už nepřehlednými, založil jsem
si další adresáře.
A nastal problém.

Použití příkazu:

export PYTHONPATH="$PYTHONPATH:/cesta_k_mym_modulum"

 následná kontrola pomocí sys.path je v pořádku, moduly jsou importovatelné.
To ale nefunguje po odpojení a novém připojení k serveru.

Zatím jsem nenašel úložiště cest k PYTHONPATH ani metodu, jak proměnnou
změnit natrvalo.

Děkuji za pomoc.

V.L.