[python] PYTHONPATH

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Leden 11 21:50:19 CET 2012

Hynek Fabian píše v Wed 11. 01. 2012 v 18:42 +0100:
> Vida, to jsem si nikdy nevšiml… většinu věcí cpu preventivně do .bashrc,
> abych je našel i ve skriptech spouštěných z cronu apod.
> Ale teď už to nevypadá jako tak dobrý nápad :-(

Tak ono to jde vyřešit celkem jednoduše. Třeba tak, že se v .bashrc
nastaví nějaká proměnná a pak se testuje na její nastavení (nebo spíš
naopak).

if [ -n $BASHRC_RUN ] ; do
	nastav co chceš
done

export BASHRC_RUN=true

ono má toto nastavení výhodu, protože .profile se nemusí spustit (když
se člověk přihlašuje přes gdm).