[python] PYTHONPATH

"Ing. Vladislav Ludík" vlada na ludik.cz
Pátek Leden 13 09:56:42 CET 2012

Dne 20:59, Matej Cepl napsal(a):

> Pro normálního uživatele přidejte tuto řádku do  ~/.bashrc (tedy
> .bashrc soubor v domácím adresáři). Po přelogování to bude nastavené
> natrvalo.
>
> Matěj

Programy spouštěné po přihlášení jako root "mojemoduly" po exportu v
profilu root fungují dobře.
Co je alepro mě nepochopitelné, proč programy spouštěné z crontabu s
uživatelem root havarují, že nenašly cestu k "mojemoduly".

Viz řádek z crontabu: * * * * *    root    program.py
kde program.py má import modulu z "mojemoduly"

Vaší radě na přidání řádku do ~/.bashrc nerozumím. Co je to normální
uživatel, když jsem přihlášený jako root a jako root jsou programy i
spouštěné.
Můžete mi to prosím vysvětlit na příkladu ?

Děkuji za radu

V.L.