[python] PYTHONPATH

Hynek Fabian hynek.fabian na firma.seznam.cz
Pondělí Leden 16 15:09:12 CET 2012

> Ano, přečetl jsem si to. Je to však zásah, který nepřežije reinstalaci čehokoliv.
>
> Nakonec jsem se rozhodl pro tu nejtriviálnější cestu, jak zpřístupnit moje moduly:
>
> 1) do pracovního adresáře jsem vložil modul mojemoduly.py s obsahem:
>
> # Pridani vlastni cesty k mym modulum
> import sys
> _nova_cesta = "/cesta_k_mym_modulum"
> if not _nova_cesta in sys.path:
>     sys.path.insert( 1, _nova_cesta)
>
> 2) na začátku KAŽDÉHO mého programu, který využívá mé moduly dám:
> import mojemoduly
>
> A je poznámka pro vývojáře pythonu:

> [...]

RTFM:
The most convenient way is to add a path configuration file to a
directory that’s already on Python’s path, usually to the
.../site-packages/ directory. Path configuration files have an extension
of .pth, and each line must contain a single path that will be appended
to sys.path.

(http://docs.python.org/install/index.html#modifying-python-s-search-path)

Quidův stroj času zafungoval, i příponu to má stejnou jak jsi chtěl :-)