[python] PYTHONPATH

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Středa Leden 18 16:57:58 CET 2012

On 18.1.2012 09:41, Jakub Vysoky wrote:
> pokud byste chteli neco opravdu jednoducheho, proc neporadit, aby si
> to v tom cronu obalil jednoduchym shell skriptem a nastavil pred
> spustenim pythonu environment tak jak potrebuje.

Dovolil bych si zopakovat, že já jsem navrhoval ~/.bashrc což je podle
mého přesně to co je nejlepší řešení. /etc/profile.d a cron a všechno
možné další co tady proběhlo jsou podle mého gigantické kanóny, které
mají navíc spoustu nevýhod (např. kromě zjevných nevýhod spouštění
roota, když nepotřebuji, zjistil jsem mnoha zkušenostmi že udržování
všeho v $HOME je mnohem jednodušší). Jinak samozřejmě pokud se jedná o
jeden rozsáhlý centralizovaný projekt, virtualenv může být dobré řešení,
pokud se ale jedná o jeden skriptík (nebo jednu knihovničku využívanou
různými skriptíky) nastavení $PYTHONPATH mi připadne nejjednodušší.

Matěj