[python] Platformní (ne)závislost výsledků

rajcze rajcze na gmail.com
Pátek Leden 27 13:26:36 CET 2012

Ahoj,

bez programu a aspon vzorku dat (na kterem se da ukazat, co ti funguje
"jinak"), ti asi tezko poradime.
Jako prvni se samozrejme nabizi (klasicky) ruzny ukladani desetinnych
cisel, ale u dvou Intelu asi tezko (pokud jeden z nich neni rozbitej
:))

J.