[python] Python freeze a Vista UAC

mtip mtip na atlas.cz
Středa Červen 6 11:34:40 CEST 2012

Ahoj,
já sice používám py2exe, ale myslím si, že to bude obdobné.
Py2exe  vytvoří jen spustitelný soubor a případně podle nastavení přidá
další  knihovny  do  buildu.  Nemá  nic  společného s instalací na
cílový  pc.  Poté  je  potřeba vytvořit instalační soubor třeba pomocí
Inno  setup  apod. Ten už se postará o spuštění UAC a umístění souborů
na cílovém pc a taky o případnou registraci dll, pokud je vyžadována.

Mirek