[python] Python freeze a Vista UAC

Radek Holý radekholypublic na gmail.com
Středa Červen 6 23:30:47 CEST 2012

Dobrý den,

moc děkuju za postrčení. Získal jsem další klíčová slova pro hledání a
nakonec jsem zjistil, že pro změnu manifestu stačí následující kód:

>>> manifest = win32api.LoadResource(handle, 24, 1, 1033)

>>> win32api.UpdateResource(handle, 24, 1, manifest, 1033)
>>> win32api.EndUpdateResource(handle, 0)

Resp. toto stačí pro EXE soubory používané v cx_freeze. Nevím, jestli
v jiných EXE souborech není třeba použít jiné identifikátory než "1" a
"1033" ve funkcích ``win32api.LoadResource`` a
``win32api.UpdateResource``...

S díky a pozdravem,
--
Radek Holý