[python] How To

Hynek Fabian hynek.fabian na firma.seznam.cz
Středa Březen 7 16:50:46 CET 2012

Když jsem jen tak náhodně otevřel kapitolu o slovnících, docela mě
překvapil odstavec 12.6 Čísla typu 'long'. AFAIK je tam jen proto, že v
předchozím příkladu vyleze úplně zbytečně long.
Typ long je od té doby co interpret dělá konverze automaticky víceméně
pominutelný a v pythonu 3 byl úplně zrušen. V textu se dále nepoužívá,
vůbec nic by se nestalo kdyby z textu zmizel úplně nebo byl vytlačen do
zmínky v nějakém dodatku.
Dál jsem zatím nekoukal, ale co jsem viděl je výborné, smekám.