[python] file.close

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Úterý Květen 8 14:24:27 CEST 2012

Pokud se do něj díváš přes konzoli (cmd), pak adresář, který je pracovním
adresářem konzole brání smazání adresáře -- i když je prázdný. Asi to platí
i v případě, kdy si pracovní adresář přepneš do toho dočasného (aniž by
ses tam koukal přes cmd).

P.
> Od: "zu1234"
> Komu: Konference PyCZ
> Datum: 02.05.2012 16:11
> Předmět: Re: [python] file.close
>
>     5) Nakonec jsem musel před rušením dočasného adresáře ponechat
>     time.sleep(1). Jinak nastávala chyba: adresář není prázdný
>

> Možná už není potřeba do toho nějak šťourat, ale tohle je divný. Jak
> přesně se ten dočasný adresář ruší (maže)?

Ruším pomocí shutil.rmtree(...) .
Když se do něj podívám je samozřejmě prázdný.
Pro mne to má jedno vysvětlení: jsou to windowsy.

ZU