[python] Supe?==?UTF-8?Q?rvisord + python aplikace ?==?UTF-8?Q?pracující s Gitem

azurIt azurit na pobox.sk
Čtvrtek Květen 31 14:39:35 CEST 2012

Ahoj,

neda sa gitu podsunut konkretny konfigurat cez nejaky command line prepinac?

Napada ma este pustit to cez strace a vo vystupe pozriet, aky konfigurat sa to snazi otvorit (mozno z toho bude nasledne jasne, kde je chyba).

azur