[python] Dodavatel aplikace online shopu ?

Martin Kubát KubatMartin na seznam.cz
Pondělí Listopad 5 08:34:45 CET 2012

Kdybych dneska měl stavět e-shop na djangu, tak to bude asi vychazet z
http://oscarcommerce.com/ ...

---------- Původní zpráva ----------

Od: david mucha <dejv.mucha na gmail.com>

Datum: 1. 11. 2012

Předmět: [python] Dodavatel aplikace online shopu ?
"
Ahoj,

chtěl bych rozjet e-shop postavený na Djangu na vlastním serveru nebo svém
hostingu.

Vím že existujou opensource řešení jako Satchmo nebo LFS, ale sháním už
verzi upravenou pro české podmínky a legislativu roku 2012. Podpora online
plateb i pro české bankovní/finanční instituce (RB, ČS, ČSOB, mPeníze, ...),
splátkový prodej např. přes Cetelem, B2B propojení na přepravní/zásilkové
služby(sledování zásilek, Balík na po poštu), nějaký rozšířený český
informační systém (Money, Pohoda ?), evidence recyklačních/autorských
poplatků, XML exporty pro zbozi.cz(http://zbozi.cz) heureka.cz
(http://heureka.cz) apod.

Není nutné, aby byly podporovány všechny výše uvedené funkce, stačí jen
část.

Abych nevymýšlel kolo a zbytečně neztrácel čas, odkoupil bych takto
upravenou aplikaci i s případnou výrobou webdesignu na míru.

Narazil jsem na nějaké shopy postavené nad LFS, tak že už na tom někdo
evidentně dělal.

Jsem otevřený jakýmkoli návrhům, doporučením i konkrétním nabídkám.

Díky.

David

"