[python] Hra meho zivota

René Klačan rene.klacan na gmail.com
Čtvrtek Listopad 22 17:14:27 CET 2012

Cau, zamen tento riadok:

nasldMatrix = [[0] * velikostMatice] * velikostMatice

za

nasldMatrix = [[0 for _ in range(velikostMatice)] for _ in
range(velikostMatice)]

a bude to ok :) mam pocit, ze to je problem toho, ze pri tvojom vytvoreni
je potom v cykle nutne vytvarat lokalnu kopiu a ta hlavna sa tym padom
neaktualizuje

Rene