[python] prace s textem

atlet atletbrcko na centrum.cz
Středa Listopad 28 08:10:55 CET 2012

Ahoj díky
mám uloženo několik materiálů s materiálovými závislostmi a potřebuji vyrobit takový generátor xml

chci aby se mi načetl soubor (text) a z něj potřebuju "vykuchat" některé informace mimojiné název prvku a i jiné údaje.
co když text, který chci kopírovat má jiné rozpoznávací znaky upředu a jiné vzadu.
Potřebuju něco jako najdi tehle znak (slovo a nejdui tehle znak (slovo) a co je mezi nimi tak ulož někam