[python] prace s textem

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Středa Listopad 28 08:19:02 CET 2012

Na to se dá odpovědět rychle a blbě, nebo vůbec.
Protože neznámě logiku s jakou je vytvářet vstupní text.
Na tu logiku se napasuje program.

Pokud váš 'hliník' nebude nikdy obsahovat podtržítko,
tak bych rozsekal string podle podtržítek a použil druhý prvek:

XXX = "def_Hlinik_0_5"
YYY = XXX.split('_')[1]
print YYY

Předpokládám že je to odpověď typu rychle a blbě :D

ZU