[python] multiprocess problem se sirotkem

Filip Štědronský regnarg na seznam.cz
Středa Září 5 10:26:58 CEST 2012

 On Wed, 05 Sep 2012 09:56:08 +0200, azurIt wrote:
> Ahoj,
>
> proces je ukonceny pretoze jeho parent skoncil (proces web serveru ->
> CGI skript). Ak si na linuxe, tak toto nie je mozne takymto sposobom
> urobit (resp. nie je mi znamy sposob). Ine OS neviem.

 Ukončení parenta rozhodně (ani na unixu, ani na win32) _rozhodně_
 obecně
 nezpůsobí ukončení childů. Někdo je musí zabít úmyslně. Podezříval
 bych:
 1) multiprocessing
   - slouží k dost specifickým účelům a je možné, že všechny procesy
     považuje za provázený celek a "by design" je při ukončení hlavního
     procesu postřílí (podobně, jako by skončily thready). Určitě bude
     zmíněno v dokumentaci.
 2) webserver
   - je-li přísný a chce, aby po cgi skriptech nic nezbylo

 S pozdravem
 Filip Štědronský