[python] pygame

azurIt azurit na pobox.sk
Středa Září 5 12:18:34 CEST 2012


Ahoj,

priamo skusenosti s tym nemam avsak co tak pri stlaceni nastavit nejaky priznak (nejaku premennu na True), ze klavesa je stlacena a nasledne pri pusteni ten priznak vynulovat? Dany priznak mozes niekde inde kontrolovat a ak je True, tak sa panacik bude pohybovat.

azur


______________________________________________________________
> Od: "Ctibor.Plasek" <Ctibor.Plasek na seznam.cz>
> Komu: <python na py.cz>
> Dátum: 05.09.2012 12:12
> Predmet: [python] pygame
>
>Ahoj.
>Nemáte někdo zkušenosti s Pygame?
>Mám takový problém : při stisku klávesy chci, aby 'panáček' šel tak dlouho, dokud klávesu nepustím ( což je zdá se logické).
>Jenže když použiji :
>
>stisk = pygame.key.get_pressed()
>    if stisk[K_UP]:
>        print("ahoj UP")
>    elif stisk[pygame.K_DOWN]:
>        print("ahoj DOWN")
>
>anebo :
>
>for event in pygame.event.get(): 
>       
>        if event.type == QUIT or (event.type == KEYUP and event.key == K_ESCAPE):
>            pygame.quit()
>            sys.exit()
>        
>        if event.type == KEYUP and event.key == K_RIGHT :
>            klavesa = 1
>
>        if event.type == KEYUP and event.key == K_LEFT :
>            klavesa = -1
>
>Tak to vždy bere akorát jedno stisknutí. Nemůžete mi někdo poradit, jak to jednoduše vyřešit ?
>Děkuji Ctibor
>_______________________________________________
>Python mailing list
>Python na py.cz
>http://www.py.cz/mailman/listinfo/python
>


Další informace o konferenci Python