[python] pygame

Hynek Fabian hynek.fabian na firma.seznam.cz
Středa Září 5 13:38:34 CEST 2012

To IMO o moc lip vyresit nejde, pacz kdyz budes reagovat na kazdou
udalost, tak panacek pujde tak rychle jak rychle bude masina stihat
vyrabet udalosti. Cili tam stejne nekde budes muset mit casovac, v
hlavni smycce postupne sbirat udalosti vcetne klaves a az kdyz prisel
cas udelat dalsi krok tak na ne reagovat.