[python] uvod

Jakub Vysoky jakub na borka.cz
Středa Září 26 16:04:49 CEST 2012

ahoj,

myslim, ze tady se to nijak olamovavanim nehemzi, takze pokud budou
otazky davat smysl, sem s nimi ;)).

kazdopadne ti doporucim zavitat na nejaky python sraz. posledni dobou
je jich povicero, takze by se ti nektery z nich mohl lokalitou i
hodit:

bratislava 26.9. (dneska) - https://www.facebook.com/events/364589620286465/
brno 27.9. - http://srazy.info/brnenske-pyvo/2656
praha 17.10. - http://lanyrd.com/2012/djangocs-october/