[python] How To Think

Tovim jaakubi na gmail.com
Sobota Srpen 3 15:58:06 CEST 2013

Teda Petře,

to jsem z toho sám jelen. Dokonce tou měrou, že se

z té stránky Zope neumím dostat dál.

Něco s tím zkusím udělat.

Uvážím i ten Github.

Jinak děkuji za podnětnou připomínku ohledně formy.

Tovim

From: Python [mailto:python-bounces na py.cz] On Behalf Of Petr Messner
Sent: Saturday, August 03, 2013 2:34 PM
To: Konference PyCZ
Subject: Re: [python] How To Think

Nazdar

já jsem to nějak moc nepročítal, ale zahlédl jsem tam podobný kód:

 def  double_stuff_p ( a_list ):

     new_list = []

     for  value in a_list:

         new_list += [2*value]

     return  new_list

Co ty mezery? To asi nebude podle PEP 8 :) Jestli je to materiál pro začátečníky, jak správně chápu, tak o to víc by se měly dodržovat nějaké konvence, ať se to lidi rovnou naučí psát správně.

Možná by bylo fajn mít možnost komentovat přímo konkrétní řádky, něco jako např. na Githubu, pro reportování překlepů typu "for itemx> in seqx:". Ono vůbec kdyby zdroják knihy byl na githubu, tak bych místo toho mohl poslat rovnou pull request.

A proč je na http://howto.py.cz/ nějaký Zope? Vždyť to jenom zbytečně vystraší :)

Ale jinak super počin.

PM