[python] Poradi mailu z poplib

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Pondělí Prosinec 2 17:11:20 CET 2013

Zdravim,

odladil na Pythonu 2.7 a poslal jsem svemu klientovi skript, ktery mi
funguje proti dovecotu 1.2.15-7 na Debian Squeeze. On skript pousti na
Pythonu 2.6.5 proti dovecotu z balicku 1:2.0.19-ubuntu2 (server Ubuntu 12.04).

Timto generatorem to stahuju: https://dpaste.de/hNgJ

Klient (lidsky :) ) mi vsak hlasi, ze kdyz u nej na POP3 serveru ceka vice
zprav, tak se mu stava, ze se stahuji v jinem poradi, nez ve kterem na
server dorazily. Coz je vzhledem k ucelu projektu problem.

Mel jsem zato, ze POP3 server ma zajistit poradi. Ale asi se pletu a to, ze
mi to doma fungovalo bude spis nahoda?

Samozrejme bych to mohl kompenzovat nejakym dodatecnym radicim kodem.

Rad bych se ale zeptal, jestli se nekdo z vas s podobnym pripadem setkal,
zda nahodou netusite nejake reseni jednodussi nez dodavat razeni.

Diky predem!

V.