[python] cvičení z formátování řetězce

rajcze rajcze na gmail.com
Pátek Únor 8 02:13:19 CET 2013

Hlavne (IMHO) asi jedine, z tech co zatim padly, kde je na prvni pohled
jasne, co se deje. A i z toho "prumysloveho pohledu" je to IMHO nejcistsi ;)

Samozrejme pokud by bylo nutne pouzit aspon jednou for cyklus (v libovolne
forme), tak bych byl pro variantu Jaroslava Lukeshe. Desive one-linery maji
svoje misto v Perlu ;)