[python] Vytisknutí znaku, pokud zname jen decimálni hodnotu pomoci hexadecimalniho zapisu

Lisiak4 na seznam.cz Lisiak4 na seznam.cz
Neděle Únor 10 22:24:03 CET 2013

> nebo jsem nepochopil zadání. Chceš vytisknout ! nebo číslo?
> print "%s" % chr(a)

Trochu si musím na tohle rozhraní zvyknout, skusím to napsat asi ještě jednou...
..Asi jsem posílal soukromé správy...pardon

první příklad zobrazí číslo 21,

Já ale potřebuji zapsat něco jako "ahoj\x21"

logika je asi nějak takhle:

tabulka = "\x??\x??\x21"
a = tabulka.index("\x21")

kde samotné pořadí "\x21" uřčuje hexadecimální hodnotu pro mě potřebnou. V tomhle případě "\x02" (znak "\x21" je v rámci indexace na 2.pozici, pokud budeme brát, že řetězec "tabulka" je pomyslný začátek kódování ASCII, jednalo by se o nějaký řídící znak STX). V tomhle případě potřebuji zapsat hodnotu \x02 do souboru.

Snad to již teď odešlu správně (Ctrl+C to jistí :) )

Lisiak4