[python] Nabídka práce pro příznivce programovacího jazyka Python

"Ing. Vladislav Ludík" vlada na ludik.cz
Úterý Červenec 2 16:29:53 CEST 2013

Zdravím všechny zájemce o práci v komunitě Python !

O co se jedná ?

Již několik let se zdokonaluju v programování užitečných doplňků,
sloužících pro hladký chod naší internetové sítě.
Jak šel čas, situace se vyvinula tak, že programy a moduly jsou uloženy
na několika serverech a několika místech, navíc na různých databázích a
verzích Pythonu.
Rozhodl jsem se, že to TAKHLE DÁL DĚLAT NECHCI !

Chtěl bych proto vytvořit nový, ucelený systém na jedné databázi na
jednom virtuálním stroji.
A z důvodů časových proto nabízím spolupráci na realizaci tohoto
systému. Zaplacenou spolupráci.

Mojí výhodou je to, že vím přesně co chci a umím to i naprogramovat,
nevýhodou je ovšem větší množství práce a tím i času, které bych musel
realizaci věnovat.
Toho se mi nedostává. Proto tato nabídka spolupráce.

Má-li někdo, kdo ovládá nejlépe Python 2.7, k tomu například CherryPy
nebo Django, MySQL, HTML, PHP, JavaScript apod. chuť spolupracovat na
uceleném projektu po určitou dobu,
třeba formou letní brigády, ozvěte se. Geograficky jsme na východní Moravě.

Ing. Vladislav Ludík
Rožnov pod Radhoštěm
vlada na ludik.cz
608 777 525