[python] Nabídka práce pro příznivce programovacího jazyka Python

"Ing. Vladislav Ludík" vlada na ludik.cz
Středa Červenec 3 09:48:19 CEST 2013

Dík za radu,

přiznám se, že jsem si kdysi dávno, snad v roce 2008, Zope nainstaloval
a po několika pokusech se s ním seznámit a po pár experimentech jsem
dospěl k závěru, že:

a) je na mě příliš složitý a nerozumím mu
b) jevil se mi toporný a pomalý

takže jsem to hodil za hlavu a začal s Cherrypy a MySQL.

Možná je to se Zope všechno jinak, ale tehdy mě nepřesvědčil.
Experimentoval jsem i s Django, líbil se mi, ale nechtělo se mi ho učit
od začátku.

Když se však vrátím ke svému záměru, tak ten je o něčem jiném.
Je o tom, že mi je celkem jedno v jakém prostředí se to vytvoří.
Důležité pro mě je, kdo se toho ujme a podle mých zkušeností s provozem
a představ to VYTVOŘÍ !
A nemusí to být jedinec, může to být díky vlastností jazyka OOP skupina
zájemců.

To opravdu v této komunitě není nikdo, koho by to bavilo, mohl se
předvést a navíc za to dostal zaplaceno ?

Mojí další možností je oslovit někoho z programátorů v okolí a nechat to
udělat kompletně celé nově a na čemkoli obvyklém s tím, že to pak bude i
udržovat.

V. L.