[python] Parsování XML - ExpatError: not well-formated

michal.petrek na gmail.com michal.petrek na gmail.com
Pondělí Červenec 15 17:49:54 CEST 2013

Zdravím.
Píšu v pythonu parser XML. Při parsování některých XML však dojde k chybě:
xml.parsers.expat.ExpatError: not well-formed (invalid token): line 3270, column 529

Dočetl jsem se že se může jednat o problém pokud XML obsahuje unicode znaky. Už jsem ale nenašel žádné informace jak tento problém efektivně řešit.

Máte s tímto někdo zkušenosti ? Mohl by jste mi prosím někdo poradit jak bych toto mohl řešit?

Pro parsování používám ElementTree, python 2.7

Děkuji
MP