[python] Ponořme se do Python(u) 3

Roman Frajt r.frajt na centrum.cz
Čtvrtek Červen 27 14:53:20 CEST 2013

Snažím se jako začátečník začít učit Python podle knihy "Ponořme se do Python(u) 3", ale hned na začátku jsem narazil na tento pokyn:
Spusťme program z příkazového řádku. Pod Windows to bude vypadat nějak takto:
c:\home\diveintopython3\examples> c:\python31\python.exe humansize.py
1.0 TB
931.3 GiB

Bohužel já nemám takové příklady (examples) vůbec v počítači a nepodařilo se mi zjistit, kde je stáhnout. Prosím poraďte.

Roman