[python] Článek o brythonu

Bystroushaak bystrousak na kitakitsune.org
Úterý Březen 5 19:11:28 CET 2013

Silverlight? Myslíš ten microsofťácký blob, který je skoro stejně
špatný, ne-li horší než flash?

Kdysi dávno jsem se ho snažil nainstalovat kvůli videopřednáškám, které
jsme měli ve škole, ale ani po větším boji se mi to na debianu rozjet
nepovedlo.

Jinak já jsem zkoušel několik různých projektů, ale brython na mě působí
(i přes velké nedostatky) ze všech nejpoužitelněji a hlavně se velice
aktivně vyvíjí. Jeden týden ti tam něco zásadního chybí, napíšeš bug
report a za týden je nedostatek opraven.