[python] Umělé neuronové sítě

zdenekd zdenekd na volna.cz
Čtvrtek Březen 7 12:56:54 CET 2013

Ctibor.Plasek na seznam.cz wrote"
>Dělám diplomku na téma 'Softwarový systém konicity krystalizátoru' a
>mám při tom použít UNS. Problém je v tom, že vůbec nechápu, jak napsat
>takový algoritmus. Na netu je celkem dost informací o problematice UNS,
>ale jsou to vždy takové obecné řeči.

Dobrý den,

backpropagation algoritmus je docela hustý a těžko na pochopení vystačíte s nějakým kouskem kódu. Já jsem trochu pochytil, o co jde až na
https://www.coursera.org/course/ml

Tam se ta teorie v cvičení dotahuje až do funkčního kódu. Bohužel je to záležitost na měsíce, a asi by to dublovalo to, co jste se už učil ve škole. Pro praktické použití Machine Learning  jsou asi k dispozici hotové knihovny.

S pozdravem   Zdeěk Drábek