[python] CGI - Python na webhostingu

Petr Mach petr.mach.cz na gmail.com
Pondělí Květen 20 05:44:03 CEST 2013

Dovolil jsem si napsat takový stručný návod, jak zprovoznit webovou
aplikaci napsanou v Pythonu na webhostingu. Dělání aplikací v Pythonu na
webhostingu má svá specifika. 1) je to špatně nebo vůbec zdokumentováno ze
strany webhostingu 2) je k dispozici pouze základní nastavení a nelze na
tom nic změnit 3) nejsou k dispozici žádná chybová hlášení, 4) je potřeba
se aspoň trochu vyznat v administraci Apache, konkrétně nastavení modulu
rewrite v .htaccess. Myslím si, že v souhrnu je to značná vstupní bariéra,
která začátečníka spolehlivě odradí. A proto jsem napsal ten návod, od
kterého se lze odpíchnout.

http://spokojeny.blogspot.cz/2013/05/jak-na-python-na-forpsicom.html

Petr Mach