[python] sháním Pythonistu na full time do Prahy - zajímavý plat :-)

Petr Messner petr.messner na gmail.com
Sobota Listopad 9 21:26:38 CET 2013

Soudě podle LinkedIn je to ta Lada. Na Lady profilu mě zejména zaujalo
"Specialties:
add your skills as ..." - někdy se vyplatí přečíst, co se copypastuje,
jestli tam náhodou není potřeba něco vyplnit nebo umazat :)

Napadá mě, že by bylo zajímavější, kdyby sem psali naopak spíš ti, co práci
hledají :)

PM