[python] začiatočník programuje alebo čo som zostrojil a nefunguje to

martin Guľkaš mghorcik na gmail.com
Úterý Listopad 12 00:37:09 CET 2013

     Dobrý večer chcem sa opýtať na dve veci:

     1,)

      Je pre mňa ako  budúceho programátora dôležité ovládať štýl oop v
pythone alebo si vystačím s             funkcionálnym programovaním?

     2,)

     Správne to mu rozumiem že triedy sa používajú podobne ako funkcie a
procedúry?
     A že líšia sa iba tým že do triedy môžem vložiť x funkcii alebo
procedúr teda trieda je aká si väčšia            krabica?  S možnosťou
dediť funkcie a procedúry z inej "krabice"?

     Ak sa  mýlim poprosím vás o polopatistické vysvetlenie  ďakujem

Martin