[python] Python problém - elegantnější zápis

jirka.vejrazka na gmail.com jirka.vejrazka na gmail.com
Středa Listopad 20 19:51:09 CET 2013

Ahoj,

  Pokud je list_objektu relativne kratky, muzes udeladt:

zajimave_objekty = [x for x in list_objektu if x.name == "nazev"]

V zajimave_objekty budes pak mit jen ty, ktere te zajimaji.

Nevim, jestli je to lepsi - asi zalezi na pouziti. Taky by se nad tim dal udelat generator nahrazenim hranatych uvozovek kulatymi, ale to uz je trochu pokrocile :)

  Jirka

------Original Message------
From: bertikster at gmail.com
Sender: Python
To: python at py.cz
ReplyTo: Konference PyCZ
Subject: [python] Python problém - elegantnější zápis
Sent: Nov 20, 2013 19:23

mám list objektu, a potřebuji zkontrolovat jestli se jeden určitý parametr objektu rovná proměnné, a chtěl bych se zeptat, jestli to jde udělat elegantněji než takhle? Jde nějak spojit první dva řádky? Jsem pořád docela začátečník v Pythonu, takže se předem omlouvám, pokud je to velmi jednoduché, nebo to nejde zjednodušit.

for objekt in list_objektu:
    if "nazev"==objekt.name:
        # něco to dále dělá