[python] Python problém - elegantnější zápis

Radim Novotny novotny.radim na gmail.com
Středa Listopad 20 20:01:22 CET 2013

Ono fakt zálěží na použití. Pokud víš že tam je jen jeden takový
objekt nebo tě zajímá jen první z nich, tak je ten původní návrh
lepší, protože tam dáš na konci toho "# něco to dále dělá" break a tím
můžeš výrazně zkrátit celou smyčku.

--
Radim