[python] Zacatecnik prosi o nalezeni a vysvetleni chyby

pythoncaha pythoncaha na gmail.com
Pátek Listopad 29 20:07:01 CET 2013

Dobry den vsem v konferenci, jsem zde novy a dovolil bych si obcas nejaky zacatecnicky dotaz.
Doufam, ze nikoho neurazim opravdu zakladnimi otazkami, ale verte, ze nez se zeptam, tak ztratim nekolik hodin pokusy...

V souboru seznam.txt je kombinace cisel a jmen. Cislo je v souboru vzdy unikatni. Chtel jsem programem najit pozici cisla a pak si nacist nasledujici jmeno, ale hledani se mi nedari. Dale je asi problem pokud cislo zacina nulou, je pak povazovano za HEX hodnotu?

Poradte, diky.

Ondra

#! python

import string