[python] Zacatecnik prosi o nalezeni a vysvetleni chyby

pythoncaha pythoncaha na gmail.com
Pátek Listopad 29 20:22:25 CET 2013

To je chyba pri prepisu do emailu.
Ma tam byt :
print obsah.find(cislo)

  ----- Original Message -----
  From: Martin Beran
  To: Konference PyCZ
  Sent: Friday, November 29, 2013 8:11 PM
  Subject: Re: [python] Zacatecnik prosi o nalezeni a vysvetleni chyby

  ahoj,
  možná jsem slepej, ale kde máš definici proměnné `seznam` ? :)

  On 29.11.2013 20:07, pythoncaha wrote:

    Dobry den vsem v konferenci, jsem zde novy a dovolil bych si obcas nejaky zacatecnicky dotaz.
    Doufam, ze nikoho neurazim opravdu zakladnimi otazkami, ale verte, ze nez se zeptam, tak ztratim nekolik hodin pokusy...

    V souboru seznam.txt je kombinace cisel a jmen. Cislo je v souboru vzdy unikatni. Chtel jsem programem najit pozici cisla a pak si nacist nasledujici jmeno, ale hledani se mi nedari. Dale je asi problem pokud cislo zacina nulou, je pak povazovano za HEX hodnotu?

    Poradte, diky.

    Ondra

    #! python

    import string