[python] algoritmus na násobení

geon na post.cz geon na post.cz
Pondělí Říjen 7 20:03:52 CEST 2013

Ano,

a*b značí: á krát sečti b k sobě, třebas
2*3=3+3
5*4=4+4+4+4+4

--------
a=5
b=4

vysledek=0
for i in range (b):
     vysledek=vysledek+a

print vysledek

tu chut prostě miluju :-)
a pokud ti toto hází chybu, budeš mít asi Python 3 a musíš si opravit print
platí jen pro celá čísla, tak nějak předpokládám, že to bylo zadání

geon

pro ostatní: je lepší si dělat taháky než na to kašlat zvysoka :-)