[python] volání funkce, kde název je uložen v proměnné

starenka . starenka0 na gmail.com
Středa Říjen 9 20:34:53 CEST 2013

V Djangu se spis validujou fieldy formu. Ty pouzivaji validatory
https://docs.djangoproject.com/en/dev/ref/forms/validation/ Pripadne si tu
funkci, jestli fakt potrebujes zavolej v cleanu() formu. Posilani formu
funkci, ktera ho ma validovat mi pride tak trochu drbani se na zadech
exhumovanou rukou php programatora.

------
aknerats[::-1]