[python] volání funkce, kde název je uložen v proměnné

bertikster na gmail.com bertikster na gmail.com
Středa Říjen 9 21:02:59 CEST 2013

Dne středa, 9. října 2013 21:01:14 UTC+2 berti... na gmail.com napsal(a):
> ja nebudu posílat celou formu, jen název
>
> Edit: zjednodusena a nefungujici funkce,shruba takhle chci aby to fungovalo:
def validace_formulare(request,nazevform,nazevmodel,presmerovat):
	if request.method == 'POST': # If the form has been submitted...
		form = nazevform(request.POST) # A form bound to the POST data
		if form.is_valid(): # All validation rules pass
			# Process the data in form.cleaned_data
			cast_form = nazevmodel(author=request.user,prispevek=prispevek)
			form = nazevform(request.POST, instance=cast_form)
			form.save()
			return HttpResponseRedirect(presmerovat) # Redirect after POST
	else:
		form = nazevform() # An unbound form
	return form
s tim, že v promenne nazevform, by byl jen nazev ne cela forma