[python] Kritika, zhodnocení...

Marcus Scalpere xdlabacekm na seznam.cz
Úterý Říjen 15 19:54:12 CEST 2013

A jak se zdá, dokonce sám autor:-) Cvičení to není, archiváři ani tesaři
taková cvičení bohužel nemají:-) Svátky se hodí, něco takového přesně
potřebuji. Jen se zeptám - jsou tam nějaká omezení co se týče roků?
Snažím se z toho vykutit pomůcku pro archiváře, tudíž by to mělo zvládat
třeba i 14. století.