[python] Kritika, zhodnocení...

Jirka Vejrazka jirka.vejrazka na gmail.com
Středa Říjen 16 09:55:56 CEST 2013

Ahoj,

  par malych drobnosti (nejsem expert, tak to ber s rezervou :)

    """Tato funkce vypočítává juliánské nedělní písmeno,
    parametr je sluneční kruh """

  pri viceradkovych komentarich byva zvykem ty posledni uvozovky dat na
samostatny radek, tj.

    """Tato funkce vypočítává juliánské nedělní písmeno,
    parametr je sluneční kruh
    """

            if rok <= 1699:
            return NEDELNI_PISMENO_G_1699_MAP[nedelni_p_j]
        elif rok <= 1799:
            return NEDELNI_PISMENO_G_1799_MAP[nedelni_p_j]

  "elif" je zbytecne, protoze je pred nim "return". Samotne "if" by stacilo.

  elif rok > 1700 and rok < 1800:

  lepe:

  elif 1700 < rok < 1800:

  Jirka