[python] dynamicke metody

Marek Sirový msirovy na gmail.com
Pátek Duben 25 15:08:28 CEST 2014

Dne pátek, 25. dubna 2014 12:40:34 UTC+2 azurIt napsal(a):

> Mozno nejako takto:
>
> http://pastebin.com/8vEAwxnf
>

> avsak prakticke vyuzitie nevidim
>

> azur

Moc dekuji, to je presne to co sem se snazil vymyslet, dokonce je to i celkem jednoduche.
Jak sem psal vyuziti primo takto asi nebude, ale pro ruzne dokola se opakujici metody to muze byt pouyitelne, treba s tou db me napada, ze by se mi to mohlo hodit do TUI co mam pro editaci zaznamu v ldapu, myslim ze bych mohl kod zkratit klidne o desitky radku, to bezi jen z shellu a nikdo jiny se k tomu nedostane, ale zatim to je skutecne jen akademicka uvaha, zda to jde.

Hezky den