[python] Má někdo čas osvěžit si nebo naučit se Git? Potřebuji kontrolní oko.

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 7 09:47:19 CEST 2014

Zdravím všechny,

Jistě mnozí z vás používáte Git jako svůj oblíbený systém pro správu verzí.
Pokud nastane chvíle, když už vám programování leze krkem, možná
byste si mohli přečíst něco trošku nesouvisejícího. V edici CZ.NIC
(http://knihy.nic.cz/) vyšel už dříve překlad knihy "Pro Git" (Scott Chacon).

Tato kniha je téměř nedílnou částí oficiálního serveru systému Git
(http://git-scm.com/) -- viz http://git-scm.com/book a její překlad
(nevím, kdo ho spáchal) jsem převedl na českou podobu těchto
stránek -- viz http://git-scm.com/book/cs

V současnosti jsem aktualizoval obsah překladu podle inovací v originálu.
Struktura už je stejná jako u originálu, včetně značkování a počtu všech
odstavců ve všech kapitolách (pomáhám si Pythonem ;).
Ale potřeboval bych více očí, které by si to přečetly nestrojově, protože
obsah odstavců strojově moc nezkontroluji.

Momentálně jsem revidoval kapitoly 1 až 3 včetně. Pokud byste
v nich našli nějakou chybu, dejte mi, prosím,  vědět přes
https://github.com/pepr/progit/issues nebo jinak.

Mějte se fajn,
    Petr