[python] [python ]Má někdo čas osvěžit si nebo naučit se Git? Potřebuji kontrolní oko.

Petr Přikryl prikryl na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 7 22:47:29 CEST 2014

No, ono by při překladu neměl být přeložen jen význam, ale taky trochu
syntaxe -- pokud to jde.

Možná "omračující rys" ?

Neusmrtí to sice tolik, jako zabití, ale mohlo by to být ono. Ještě jsem
uvažoval "dechberoucí rys" nebo "dech beroucí rys", ale k tomu spíš
pasuje "breathtaking feature".

P.