[python] [python ]Má někdo čas osvěžit si nebo naučit se Git? Potřebuji kontrolní oko.

Petr Viktorin encukou na gmail.com
Pátek Srpen 8 00:04:11 CEST 2014

> Ja bych to vubec nepřekládal, kniha je to pro ajtaky, takže "killer feature"
> by povazoval za
>
> terminus technicus :)

To by se ovšem nemusely překládat žádné terníny. Proč potom tu knihu
překládat :)

"Killer feature" nemá nic společného s násilím, zvlášť na lidech --
viz http://en.wiktionary.org/wiki/killer#Noun význam 3.

Myslím že ona "naprosto zásadní", nebo třeba "převratná" vlastnost by
byla mnohem lepší.