[python] Využití Pythonu

Martin lisiak4 na seznam.cz
Neděle Prosinec 28 10:04:53 CET 2014

Dobrý den,

Windows okna pro Python nejsou žádný problém. Konzolí jste u Pythonu omezen
pouze, kdyby jste chtěl s Pythonem blbnout třeba na hardwarovém skvostu jako
je Amiga, ale nemějste starost, kromne mne znám na světě už jen jednoho
člověka, který blbne s AmigaPythonem, takže nepředpokládám, že budete u
Pythonu omezen konzolí.

Jedno z GUI je i součástí samotného Pythonu. Je to Tkinter

Doufám, že jsem Vás nezmátl svou trochu vtipnou odpovědí! ;)

Lisiak4

---------- Původní zpráva ----------
Od: Daniel Hubáček <hubacek.dan na gmail.com>
Komu: python na py.cz
Datum: 28. 12. 2014 9:45:08
Předmět: [python] Využití Pythonu

"Dobrý den,

nedávno jsem se rozhodl, že se naučím další programovací jazyk, alespoň
trošku. Jeden kamarád, který se v programování vyzná, mi doporučil Python,
že se uplatní všude. Já bych se chtěl ale zeptat, jak přímo se dá uplatnit?
Jde v tomto jazyce udělat nějaký "prográmek" který se nebude ovládat v
konzoli?
Prostě normální program v normálním Windowsovém okně... Jde to? Má se cenu
ten Python vůbec učit?

Děkuji :-)